Lloyds Bank stopt tijdelijk met verwerking nieuwe aanvragen voor persoonlijke leningen

Publicatie: 08-11-2024


Lloyds Bank heeft aangekondigd dat zij vanaf 9 november 2024 tijdelijk geen nieuwe aanvragen voor persoonlijke leningen meer zal verwerken. Dit besluit is genomen vanwege een complex en tijdsintensief migratietraject naar een nieuw IT-platform.

Achtergrond van het besluit

De migratie naar het nieuwe platform vraagt meer tijd dan oorspronkelijk verwacht. Lloyds Bank zet zich in om haar businesspartners en gezamenlijke klanten de best mogelijke service en dienstverlening te bieden. Aangezien de huidige IT-systemen dit niet langer kunnen garanderen gedurende het migratieproces, heeft de bank besloten zich voorlopig volledig te focussen op de ondersteuning van bestaande klanten en de voltooiing van de migratie. 

Op dit moment is er nog geen exacte einddatum bekend. Lloyds bank is vastbesloten om de migratie zo snel en efficiënt mogelijk af te ronden. Zodra het nieuwe platform volledig operationeel is, zullen partners en klanten op de hoogte worden gesteld en wordt de service voor nieuwe aanvragen, voor bijvoorbeeld een persoonlijke lening, bij Lloyds Bank hervat.

Geen impact voor bestaande klanten

Voor bestaande klanten blijft Lloyds Bank alle reguliere beheervragen en verzoeken verwerken. Klanten kunnen blijven rekenen op de service die zij gewend zijn.

Lloyds Bank geeft aan dat ze, na voltooiing van de migratie, samen met haar partners een frisse start wil maken en kijkt uit naar een toekomst met verbeterde processen en klantgerichte dienstverlening.

Heeft u vragen over dit bericht of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact op met uw contactpersoon bij Lloyds Bank. Uiteraard staan wij ook voor u klaar, neem gerust contact met ons op, vraag direct vrijblijvend een offerte aan of vergelijk hier verschillende leningen van andere kredietverstrekkers.  

 

Auteur: Chris Hilgersom

Allround Kredietspecialist / Directeur

Specialisme: online marketing, compliance





085 - 760 89 89

Onze voordelen

  • Scherpste vaste rente vanaf 6,5%
  • U leent met een vaste rente de gehele looptijd
  • U betaalt elke maand een vast bedrag
  • Extra aflossen is altijd boetevrij
  • Direct online geregeld
Offerte aanvragen

Heeft u nog vragen?

De meeste antwoorden op uw vragen kunt u vinden op onze veelgestelde vragen pagina. Wilt u graag uw mogelijkheden met één van onze specialisten doornemen? Neem dan per e-mail of telefoon contact met ons op. Ons team staat online 7 dagen per week klaar om uw vragen te beantwoorden.


  085 - 760 89 89  info@nederlandskrediet.nl

Team NKC

De gegevens in de overzichten op onze website zijn een indicatie. Wij gaan hierbij uit van het laagste rentetarief. Het uiteindelijke tarief is afhankelijk van je persoonlijke situatie. De totale kosten van de lening zijn afhankelijk van de rente, het leenbedrag, looptijd en de maandtermijn. Het jaarlijks kostenpercentage geeft de werkelijke kostprijs (rente) weer van het product. De minimale looptijd van een Persoonlijke Lening bedraagt 12 maanden, de maximale looptijd bedraagt 120 maanden. De minimale rente bedraagt 6,5%, de maximale wettelijke rente bedraagt 14%.

vb. De totale prijs van een Persoonlijke lening van € 25.000 bedraagt € 33.781 op basis van een looptijd van 120 maanden met een maandtermijn van € 281,51 en een rentetarief van 6,5%.