Onze klantbeoordeling

Op trustpilot.com scoren wij een 9.5

Klantbeoordeling 9.5

085 - 760 89 89

27-07-2015

Klachten over geld lenen of andere financiële dienstverlening? Dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dat is natuurlijk geen nieuws. Wat wel nieuw is, is dat u uw klacht over lenen nu ook online kunt indienen. Onlangs opende Kifid namelijk het online klachtenloket Mijn Kifid.

Online klacht indienen

Dankzij Mijn Kifid werkt een klacht over lenen indienen makkelijker, sneller en efficiënter, zowel voor u als voor het klachteninstituut. Uw klacht indienen doet u vanaf nu met behulp van een online klachtenformulier, dat u invult binnen een beschermde omgeving. Hier kunnen ook direct de benodigde stukken geüpload worden. U kunt de behandeling van uw klacht online volgen en eventuele aanvullende stukken kunnen eenvoudig toegevoegd worden aan uw dossier.

Indienen klacht over lenen

De nieuwe service van het online indienen van klachten sluit aan bij de Europese richtlijn voor alternatieve geschillen beslechting (ADR). Ook de rest van de website Kifid.nl is verbeterd. Met een sneltest kunnen consumenten nu bijvoorbeeld bekijken of hun klacht behandelbaar is bij Kifid. Het klachteninstituut hanteert namelijk nog altijd het uitgangspunt dat consumenten er eerst zelf uit moeten proberen te komen met de financiële dienstverlener. Als dit niet lukt, kan iemand een klacht indienen.

Klacht over geld lenen

Nederland Leent is aangesloten bij Kifid. Dat betekent dat mocht u een klacht hebben, wat wij natuurlijk te allen tijde proberen te voorkomen, u kunt terugvallen op de expertise van het klachteninstituut. Want ook dat is verantwoord geld lenen!

Wat zeggen klanten over onze dienstverlening?

Datum: dinsdag 17 september

“Lening werd zeer snel geregeld en zelfs aanpassing van het te lenen bedrag was bunnen een dag gerealiseerd. Ook werd er goed meegedacht vwb de beste aanbieder.”

JG Hamstra

Bekijk alle 632 beoordelingen

Op trustpilot.com scoren wij een 9.5

5 sterren op Trustpilot

Actuele rentetarieven

Selecteer de productvorm waarvan u de actuele rentetarieven wilt inzien:


Alle actuele rentetarieven bekijken

Heeft u vragen?

De meeste antwoorden op uw vragen kunt u vinden in onze kennisbank. Heeft u een vraag die niet wordt beantwoord op onze website, of wilt u graag uw mogelijkheden met één van onze specialisten doornemen? Neem dan per e-mail of telefoon contact met ons op.

Ons team staat online 7 dagen per week klaar om uw vragen te beantwoorden.

Veelgestelde vragen
  • Hoe snel wordt een lening uitbetaald na afsluiten?
    • Zodra de getekende offerte samen met de benodigde stukken retour is ontvangen via mijn NKC, wordt deze gecontroleerd en doorgestuurd naar de bank. Normaal gesproken duurt de verwerking bij de bank een, of hooguit 2 dagen...Lees meer
  • Hoeveel kan ik lenen?
    • Op deze vraag is niet een algemeen antwoord te geven; lenen is maatwerk. De hoogte van uw leenbedrag is afhankelijk van meerdere factoren zoals: •Leeftijd •Inkomen •Koophuis of huurwoning •BKR-codering, saldo lopende leningen •Hoogte van het leenbedrag Op onze pagina... Lees meer
  • Moet ik een boete betalen bij het oversluiten van mijn lening?
    • Voor het oversluiten van een doorlopend krediet geldt dat dit altijd boetevrij mag. Het is de geldverstrekker niet toegestaan om u een boete of andere vergoeding in rekening te brengen als u uw lening wilt oversluiten. Voor een persoonlijke lening geldt dat als u deze eerder wilt aflossen, de... Lees meer
  • Kan ik extra boetevrij aflossen, en zo ja, hoe kan ik dit doen?
    • U kunt uw lening altijd extra aflossen. Zowel bij een doorlopend krediet alsmede een persoonlijke lening kunt u dit via Nederlands Krediet Collectief altijd boetevrij doen. U kunt het in te lossen bedrag overmaken naar de geldverstrekker onder vermelding van uw contractnummer en uw naam. Het... Lees meer
  • Kan ik zelf de looptijd van mijn lening bepalen?
    • Binnen bepaalde kaders kunt u zelf bepalen wat de looptijd is voor uw lening. Bij een doorlopend krediet wordt de (theoretische) looptijd bepaald door het maandbedrag dat u wenst te betalen. Dat zal altijd minimaal 1% van de kredietlimiet of het saldo zijn. Hoe lager het maandbedrag, hoe langer de... Lees meer

Vraag nu online uw lening aan via ons aanvraagformulier
En ontvang binnen 24 uur een voorstel

Contactgegevens

Vestiging Den Haag

Bezoekadres
Prisma 17a
2495 AS Den Haag

Correspondentieadres
Postbus 1099
2260 BB Leidschendam

T 085 – 760 89 89

info@nederlandskrediet.nl

De gegevens in de overzichten op onze website zijn een indicatie. Wij gaan hierbij uit van het laagste rentetarief. Het uiteindelijke tarief is afhankelijk van je persoonlijke situatie. De totale kosten van de lening zijn afhankelijk van de rente, het leenbedrag, looptijd en de maandtermijn. Het jaarlijks kostenpercentage geeft de werkelijke kostprijs (rente) weer van het product. De minimale looptijd van een Persoonlijke Lening bedraagt 12 maanden, de maximale looptijd bedraagt 120 maanden. De minimale rente bedraagt 4,2%, de maximale wettelijke rente bedraagt 14%.

vb. De totale prijs van een Persoonlijke lening van € 50.000,- bedraagt € 56.522,- op basis van een looptijd van 72 maanden met een maandtermijn van € 785,- en een rentetarief van 4,2%.